Tuesday, June 29, 2010

satu kehadiran (07)

kawalan minda (2)

attention! episod kali ini berada dalam keadaan 18sx.

masyarakat hari ini lebih banyak menghabiskan masa terlibat dengan media moden, televisyan, wayang, permainan komputer, internet, fiksyen dan muzik popular menjadi sebahagian dari kehidupan mereka. saya sendiri pun turut mengakuinya.

namun ini memberikan ruang yang luas pada informasi yang anda ikuti baik secara sedar atau tidak masuk ke dalam minda anda.informasi kepada masyarakat bermula dari idealisme dan moral serta perbezaan antara yang benar dan yang salah dengan cara masyarakat dan ekonomi sudah diatur di hadapan anda setiap hari.


media ini memainkan peranan penting dalam menentukan dasar kepada cara seseorang melihat dunia ini dan semua yang wujud. jadi kelompok yang mengawal informasi yang disalurkan pada media ini akan mempunyai kekuatan secara praktikal untuk menjajah populasi dunia dengan cara mereka berfikir.


dan inilah kenyataan yang membuatkan freemason mengekploitasinya.puak ini menggunakan indsutri hiburan khususnya untuk memujuk masyarakat dengan cara mereka berfikir baik secara terbuka atau sembunyi.


cara yang mereka gunakan pelbagai namun untuk tujuan yang sama.untuk menyerap kepercayaan, ideologi dan objektif mereka terhadap anda secara halus hingga anda berfikir bahawa mereka adalah sebahagian daripada anda.

buktiknya sangat mudah ditemui. yang penting ialah anda perlu meniliti siapa yang memiliki dan menjalanan media didunia ini.anda akan perasan bahawa ianya adalah golongan minoriti yang sama menjalankannya dan bernaung didalam pertubuhan rahsia.


zionis


luciferian (penyembah iblis)


yahudi


yahudi ashkenazi (klik)


mereka memiliki dan menjalankan media muzik, filem, hiburan dan industri porno sebagai tujuan tunggal iaitu menjajah anda melalui kawalan cara berfikir.apakah anda terfikir kebetulan juga bahawa hanya kelompok ini sahaja memiliki semua media? tidak sama sekali, terutama bila anda menyedari bahawa survival mereka bergantung kepada anda yang sedang dicuci otaknya dan terjajah.

dapatkah kebebasan berfikir dan masyarakat madani diperintah oleh penindas? tentu sekali tidak. jadi selain menjajah dengan pandagan dan idea, mereka telah mengatur rapi rancangan jahat bersifat syaitan untuk menyuburkan kerosakan di kalangan masyarakat. kerana masyarakat yang korup dan sesat, adalah satu masyarakat yang dengan mudah dapat diperintah. mengapa terjadi demikian?


KERANA SESEORANG YANG TIADA PEDOMAN AKAN MUDAH DIRUNTUHKAN DENGAN APA SAHAJA. inilah masyarakat yang sedang dibina untuk menyambut kedatangan dajal. dengan cara apa lagi anda boleh menerima new world order mereka?


evolusi 'bintang' dan 'idola'(berhala) adalah petunjuk jelas tentang usaha mereka yang terlibat dibelakang industri ini.





ini sasaran mereka






dari usia muda mereka didedahkan


bagaimana pula dengan iklan MAKANAN SEGERA di amerika. saya ulang lagi sekali. MAKANAN SEGERA


apa yang bermain difikiran mereka setelah melihat iklan tadi?burger? atau....


macam mana? menarik bukan. lihat pula perjalanan yang dilalui oleh kartun DUMBO bersama rakan tikusnya ini. (perhatikan dakyah mereka)


anda dapat apa yang saya maksudkan?

macam mana pula selitan lucah pada kartun disney?




kebetulan lagi? kita semua adalah mangsa pengaruh syaitan mereka.contoh lain...

untuk membuat sketsa seks di kartun, artis akan menggunakan teknik memulai lukisan dengan menggambar simbol seks kemudian diadun ke dalam karya seni. ini secara tidak langsung mengaktifkan naluri seksualiti kanak-kanak pada usia yang sangat mentah.





perang psikologi berasal dari nazi jerman, dan dalam nazi ada ideologi yang dipanggil 'weltanschauungskrieg' yang bermaksud? perang pada pandangan dunia. idea ini pada mereka ialah memaksa dunia menyebelahi pandangan nazi di negara yang mereka duduki. amerika telah mengambil idea ini dan membuat versi mereka dan ia dipanggil 'perang psikologi'.



hasilnya? anda fikir sendiri. [bersambung]

p/s : anda cubalah fahami ayat ini sedalam-dalamnya. KERANA SESEORANG YANG TIADA PEDOMAN AKAN MUDAH DIRUNTUHKAN DENGAN APA SAHAJA

Sunday, June 27, 2010

satu kehadiran (06)

kawalan minda

saya ingin bertanyakan soalan kepada anda. apakah cara yang paling cekap dan berkesan untuk mengawal dunia? dapat? dua perkataan..mengawal minda.




ini adalah kata-kata yang dinyatakan pada tahun 1991, namun sebenarnya Mr. Carlin telah berbicara tentang masa sekarang.







dengar pula ceramah dari david Icke - penulis hal konspirasi dunia



sejarah membuktikan bahawa kawalan dan menipulasi pandangan politik menjadi senjata utama puak freemason @ golongan elit untuk mengawal negara-negara. setelah mereka dapat mengawal dan menjajah ketua-ketua negara, undang-undang dan struktur politik akan diubah untuk kepentingan agenda mereka.

namun mengikat tubuh tidak bermakna mengikat minda. puak freemason ini mengetahui bahawa rancangan mereka menuju pemerintahan global sangat bergantung kepada menerap fikiran masyarakat ke dalam agenda mereka.dengan demikian akan melenyapkan musuh yang cuba memerangi mereka.

ancaman paling besar bagi mereka, melibihi ancaman tentera dan undang-undang ialah ancaman daripada minda yang bebas. bagi menghapuskankan ancaman ini dan mencapai objektif mereka, freemason telah menjalankan rancangan mereka yang paling licik.kawalan menyeluruh ke atas semua aspek kehidupan umat manusia. hidup anda juga.

senjata yang mereka gunakan terhadap anda....ada dirumah anda. menghibur anda dan anak anda tanpa anda sedari. beransur-ansur 'menjajah' tanpa anda sedari.













p/s : propaganda dan fitnah mereka tersebar luas dan mempengaruhi fikiran anda. setiap satu gambar diatas mempunyai isu yang tersendiri.saya akan kupas lebih lanjut selepas ini dalam episod-episod seterusnya..
[bersambung]

Friday, June 25, 2010

satu kehadiran (05)

Thursday, June 24, 2010

satu kehadiran (04)

Persatuan elit rahsia

mengenai entry sebelum ini penulis blog ini ada menyebut mengenai golongan elit.mungkin ada diantara anda yang tertanya-tanya siapakah golongan elit yang saya maksudkan.pertubuhan ini dinamakan freemason.penconteng ini akan cuba menerangkan sedikit sebanyak sejarah penubuhan freemason ini.

pada zaman pertengahan, terdapat sebuah pertubuhan rahsia yang menjadi dalang disebalik peristiwa yang berlaku didunia,digelar..knight templar. atas seruan ketenteraan yang dinamakan crusaider orders, penduduk di eropah beragama kristian diseru oleh ketua agama pada ketika itu supaya bersama-sama berjuang. mereka dijanjikan pahala dan syurga oleh ketua agama mereka.

bagi melahirkan kesetiaan yang tiada berbelah bahagi di hati setiap ahlinya, para pengikut knight templar perlu menjalani ritual pembersihan diri.ritual-ritual ini telah mengakibatkan mereka semakin jauh dari pegangan kristian dan kerana ritual tersebut bukanlah ritual suci, tetapi telah dicampur dengan unsur pemujaan kepada iblis.

maka berpuluh ribu penduduk eropah telah menyertai knight templar yang telah dianggap sebagai jalan untuk menyucikan diri kepada tuhan.

mereka menentang sesiapa sahaja yang tidak beragama kristian yang dianggap kafir di serata pelosok dunia sehingga ke kota suci,jurusalem. arahan seterusnya agar membina empayar di kota tersebut bagi mengukuhkan ketenteraan dan ekonomi serantau.

tanpa disedari, mereka sebenarnya telah dipergunakan oleh ketua agama mereka sendiri...
tanpa disedari, agenda tersembunyi telah dirangka oleh ketua agama mereka...
dan tanpa mereka sedari, mereka telah pun terpesong dari agama asal mereka...

knight templer telah berjaya menguasai ekonomi dunia dan politik antarabangsa. mereka telah menguasai wilayah-wilayah serantau hasil penaklukan dan penjajahan.adakah anda tahu sebenarnya knight templer adalah pengasas sistem perbankkan yang diguna pakai sehingga ke hari ini?

segala bentuk simpanan seperti emas dan harta berharga dikenakan caj sebanyal 30% dan akan direkodkan dan diberi salinannya pada penyimpan. sistem ini direka supaya harta yang disimpan dijamin keselamatanya serta memudahkan urusan pengeluaran di negara lain.

hasil caj yang dikenakan digunakan untuk membina lodge dan gereja khas knight templar. manakala lebihan caj tersebut dikembangkan semula dengan ideologi sistem yang baru iaitu, skim pinjaman. sistem tersebut telah diguna pakai di setiapp wilayah jajahannya sehingga pada zaman penaklukan semula kota suci jurusalem oleh tentera islam pimpinan salah ad-din yusuf.

namun sistem tersebut terus digunapakai di serata negara eropah kerana kerajaan beraja eropah pada ketika itu telah berhutang dengan knight templer sehinggakan istana yang diduduki oleh golongan diraja terpaksa dicagarkan kepada knight templer.

king henry III telah meminjam sejumlah wang dari knight templer pada tahun berikutnya. namun raja itu dikenakan syarat iaitu memimpin angkatan tentera untuk menyerang tentera islam salah ad-din dan seterusnya menakluk kembali kota suci jurusalem.

mereka kembali menguasai ekonomi dengan sistem perbankkan ciptaan mereka. walaupun begitu, ia tidak disenangi oleh ketua agama di france. reputasi king philip IV, raja france juga tergugat disebabkan telah banyak berhutang dengan bank knight templer. lalu beiau telah berpakat dengan ketua agama tersebut untuk menggulingkan knight templer dengan bantuan knight hospitaller.

seramai 139 tentera knight templer pimpinan grand master terakhir, jacques de moley telah dihadapkan ke mahkamah di paris kerana telah memesongkan kritianiti. para tentera telah dibunuh manakala grand master telah dipenjarakan.

selepas bertahun lamanya dipenjara, de molay akhirnya mengaku bersalah dan dijatuhkan hukuman bakar dikhalayak ramai. tulang belulangnya disimpan oleh orang yang tidak diketahui dan dipercayai telah digunakan untuk penubuhan sebuah pertubuhan rahsia.

manakala saki-baki knight temper diseluruh france telah diburu dan dibunuh. namun terdapat serpihan yang dipercayai melarikan diri ke scotland, switzerland dan ireland. mereka hidup dalam buruan namun masih mendapat perlindungan raja-raja di negara terbabit. mereka tidak lagi bergerak atas nama knight templer atas dasar keselamatan.

serpihan knight templer di scotland bersumpah menuntut bela dan berjaya memujuk raja scotland untuk menubuhkan gerakan yang dinamakan....FREEMASON.






P/S : beberapa hari sebelum hari ini seorang sahabat dari mesir menghantar pesanan supaya gua menunjuk sikit pengaruh freemason di tanah air sendiri. pada mulanya gua tak berminat kerana gua sedia maklum bangsa gua SEGILINTARNYA yang berfikiran sempit tapi atas dasar persahabatan maka terpaksa gua mengiyakan. maka dengan itu entry akan datang gua akan membentangkan kertas kerja mengenai freemason di malaysia. peace from quecera....

Monday, June 21, 2010

satu kehadiran (03)

Rekaan bangunan dan tenaga






untuk memahami kenapa bangunan dibina dengan bentuk tertentu terutamanya seperti gambar-gambar tadi kita mesti faham dahulu mengenai konsep tenaga.

sebenarnya beberapa monumen atau bangunan direka khas untuk menyalurkan tenaga tetapi penyaluran tenaga itu tidak akan berlaku selagi tiada aktiviti manusia didalam bangunan itu. jenis aktiviti atau ritual yang dijalankan didalam bangunan berkenaan mempengaruhi jenis tenaga yang akan disalurkan. dapat?

prinsip tenaga dan bangunan ini boleh digunakan untuk tujuan baik..mahupun jahat. cuba kalian fikirkan. apakah bentuk binaan terbaik yang digunakan untuk menyalurkan tenaga?

piramid

octagon

kubah

rekabentuk inilah yang paling mantap dan eficient dalam menyalurkan tenaga.

"orang-orang elit" faham konsep itu, ia jelas digunakan dalam rekabentuk bangunan-bangunan mereka. contohnya..masjid, gereja dan synanogue (yahudi) dibina untuk menyalurkan tenaga positif tetapi "orang-orang elit" membina monumen mereka untuk menyalurkan tenga negativ. pertentangan tenaga berlaku disitu.

dajal tidak akan muncul selagi tenaga didunia tidak berada ditahap tertentu?

burj of dubai

semasa ketinggian burj of dubai mencecah 2300 kaki, dubai sentiasa diliputi kabus. bila ia mencecah 2950 kaki, keadaan ini semakin teruk. dubai yang hampir keseluruhannya padang pasir kini diliputi kabus. masuk akal? dan yang lagi mengujakan tiada seorang pakar kaji cuaca pun yang tahu apa kaitannya.

apa pula yang akan terjadi dengan bandar ini bila bangunan utamanya yang mempunyai rekaan-rekaan unik siap dibina sepenuhnya.?

kita tentu pernah dengar tentang tempat populor ini.





semua gambar diatas ialah gambar kompleks membeli belah yang terkenal didubai (wafi mall). kenapakah shoping complex perlu dibina berbentuk begini? kerana seperti yang disebut sebelum ini. hanya makhluk bernyawa sahaja yang boleh menghasilkan tenaga untuk dikumpulkan.contoh lain..

hardrock kafe di kuwait

agak-agak kalian dimana tempat ni?

apa yang dilakukan didalam bangunan-bangunan itu menentukan bentuk tenga yang disalurkan. jika kalian perasan, kebanyakan monumen-monumen penting dibina atas titik pertemuan "garisan ley". apa itu ley line? garisan ley menunjukkan titik-titik tenaga strategik didunia.

ley line

apabila "geometri suci", garisan ley dan senibinaan digabungkan ia membuka sebuah "stargate". ini memungkinkan pintu-pintu dari beberapa dimensi lain bertemu dan terbuka. macam cerita fantasikan tapi jika kalian open minded, kalian akan perasan dan mengerti.

stargate

kenapa nak dikaitkan piramid dan stargate? kebetulan? kalian lihat bintang yang terdapat di bendera israel. apa yang kalian dapat lihat dan faham mengenai bintang itu?


bagi penulis blog ini bintang di bendera israel itu boleh melambangkan penyilangan dunia-dunia berbeza. didalam kes zionis ia melambangkan penyilangan dengan alam syaitan.

obelisk ialah satu lagi senibina firaun yang melambangkan kezaliman dan ianya terdapat disekeliling kalian.

egypt

the vatican, rome

central park

buenos aires

washington d.c

kalian pernah nampak?

semuanya tanda-tanda yang ditinggalkan oleh penyembah iblis, dan akan membuka jalan untuk kemunculan dajal. tetapi tidak kira betapa kuat mereka mencuba, dengan restu yang maha esa pengikut cahaya kebenaran yang akhirnya akan menang...! [bersambung]