Sunday, June 13, 2010

satu kehadiran (01)

bukti dari kitab suci Al-Quran

"iblis berkata : wahai tuhanku! kerana Engkau telah menjadikan aku sesat, maka demi sesungguhnya aku akan memperolokkan segala jenis maksiat kepada Adam dan zuriatnya di dunia ini dan aku akan menyesatkan mereka semuanya" Al-hijr, 39

"keculi hamba-hamba yang Engkau beri petunjuk di antara mereka" Al-hijr,40

dan permusuhan iblis dengan manusia pun tercetus sejak pada hari itu.berapa ramai umat manusia yang telah disucikan dengan belas kasih daripada ALLAH dan berapa ramai pula umat yang menghambakan hidupnya untuk melayani rancangan jahat iblis?

fahamkan ayat ini..



apa yang tersirat disebalik ayat ini?

20 tahun setalah jurussalem di takluk, 'dome of the rock' telah dirampas oleh sekelompok pahlawan rahib yang menggelar diri mereka 'satria kuil sulaiman' @ 'satria kuil' (knight templer)

dome of the rock

tidak lama kemudian, satria kuil ini telah menyimpang jauh dari agama mereka (christ). mereka belajar seni rahsia kabalah (sejenis kepercayaan yahudi kuno dalam bentuk sihir serta ilmu hitam dan upacara ritualnya).orang yahudi telah belajar ilmu ini dari berhala mesir kuno semasa zaman perhambaan Firaun dan dikembangkan oleh mereka ke babylon pada waktu pemerintahan Nebukadnezar.

pada tahun 1307 raja philip dari perancis menangkap mereka kerana menolak agama, homo, penyembahan berhala dan penggunaan sihir.namun ini semua tidak berkubur disitu.apa yang dimulai di babylon dan mesir kuno oleh satria kuil itu masih lagi diamalkan pada hari ini.

sebenarnya mereka telah melakukannya selama berabad-abad.disebalik tabir,mereka menggerakkan setiap peperangan besar, revolusi dan krisis ekonomi.mereka mengawal segala-galanya apa yang kalian baca, dengar dan lihat.

sebenarnya mereka telah berjaya menjajah minda masyarakat dunia ini dengan cara pemikiran mereka.mereka menyusup masuk dan memiliki kedudukan penting dalam kerajaan-kerajaan yang kuat di dunia terutamanya amerika.malaysia? aku tak tahu.dari belakang tabir mereka membuat orde politik baru (new world orde).orde ekonomi baru dan paling menyeramkan "AGAMA BARU"

bukti landasan mereka untuk membina dunia baru dan menyambut kedatangan dajal itu semua berada disekitar kalian..[bersambung]

0 comments: