Tuesday, June 29, 2010

satu kehadiran (07)

kawalan minda (2)

attention! episod kali ini berada dalam keadaan 18sx.

masyarakat hari ini lebih banyak menghabiskan masa terlibat dengan media moden, televisyan, wayang, permainan komputer, internet, fiksyen dan muzik popular menjadi sebahagian dari kehidupan mereka. saya sendiri pun turut mengakuinya.

namun ini memberikan ruang yang luas pada informasi yang anda ikuti baik secara sedar atau tidak masuk ke dalam minda anda.informasi kepada masyarakat bermula dari idealisme dan moral serta perbezaan antara yang benar dan yang salah dengan cara masyarakat dan ekonomi sudah diatur di hadapan anda setiap hari.


media ini memainkan peranan penting dalam menentukan dasar kepada cara seseorang melihat dunia ini dan semua yang wujud. jadi kelompok yang mengawal informasi yang disalurkan pada media ini akan mempunyai kekuatan secara praktikal untuk menjajah populasi dunia dengan cara mereka berfikir.


dan inilah kenyataan yang membuatkan freemason mengekploitasinya.puak ini menggunakan indsutri hiburan khususnya untuk memujuk masyarakat dengan cara mereka berfikir baik secara terbuka atau sembunyi.


cara yang mereka gunakan pelbagai namun untuk tujuan yang sama.untuk menyerap kepercayaan, ideologi dan objektif mereka terhadap anda secara halus hingga anda berfikir bahawa mereka adalah sebahagian daripada anda.

buktiknya sangat mudah ditemui. yang penting ialah anda perlu meniliti siapa yang memiliki dan menjalanan media didunia ini.anda akan perasan bahawa ianya adalah golongan minoriti yang sama menjalankannya dan bernaung didalam pertubuhan rahsia.


zionis


luciferian (penyembah iblis)


yahudi


yahudi ashkenazi (klik)


mereka memiliki dan menjalankan media muzik, filem, hiburan dan industri porno sebagai tujuan tunggal iaitu menjajah anda melalui kawalan cara berfikir.apakah anda terfikir kebetulan juga bahawa hanya kelompok ini sahaja memiliki semua media? tidak sama sekali, terutama bila anda menyedari bahawa survival mereka bergantung kepada anda yang sedang dicuci otaknya dan terjajah.

dapatkah kebebasan berfikir dan masyarakat madani diperintah oleh penindas? tentu sekali tidak. jadi selain menjajah dengan pandagan dan idea, mereka telah mengatur rapi rancangan jahat bersifat syaitan untuk menyuburkan kerosakan di kalangan masyarakat. kerana masyarakat yang korup dan sesat, adalah satu masyarakat yang dengan mudah dapat diperintah. mengapa terjadi demikian?


KERANA SESEORANG YANG TIADA PEDOMAN AKAN MUDAH DIRUNTUHKAN DENGAN APA SAHAJA. inilah masyarakat yang sedang dibina untuk menyambut kedatangan dajal. dengan cara apa lagi anda boleh menerima new world order mereka?


evolusi 'bintang' dan 'idola'(berhala) adalah petunjuk jelas tentang usaha mereka yang terlibat dibelakang industri ini.





ini sasaran mereka






dari usia muda mereka didedahkan


bagaimana pula dengan iklan MAKANAN SEGERA di amerika. saya ulang lagi sekali. MAKANAN SEGERA


apa yang bermain difikiran mereka setelah melihat iklan tadi?burger? atau....


macam mana? menarik bukan. lihat pula perjalanan yang dilalui oleh kartun DUMBO bersama rakan tikusnya ini. (perhatikan dakyah mereka)


anda dapat apa yang saya maksudkan?

macam mana pula selitan lucah pada kartun disney?




kebetulan lagi? kita semua adalah mangsa pengaruh syaitan mereka.contoh lain...

untuk membuat sketsa seks di kartun, artis akan menggunakan teknik memulai lukisan dengan menggambar simbol seks kemudian diadun ke dalam karya seni. ini secara tidak langsung mengaktifkan naluri seksualiti kanak-kanak pada usia yang sangat mentah.





perang psikologi berasal dari nazi jerman, dan dalam nazi ada ideologi yang dipanggil 'weltanschauungskrieg' yang bermaksud? perang pada pandangan dunia. idea ini pada mereka ialah memaksa dunia menyebelahi pandangan nazi di negara yang mereka duduki. amerika telah mengambil idea ini dan membuat versi mereka dan ia dipanggil 'perang psikologi'.



hasilnya? anda fikir sendiri. [bersambung]

p/s : anda cubalah fahami ayat ini sedalam-dalamnya. KERANA SESEORANG YANG TIADA PEDOMAN AKAN MUDAH DIRUNTUHKAN DENGAN APA SAHAJA

2 comments:

intanurulfateha said...

hmm betul gak
bebudak yg tgk
bad influence kpd mereka!

Dany Quecera said...

nk mnyediakan masyarakat yang xda berpedoman.supaya mereka xla terkejut dgn kdatanagan dajal.yer x?