Saturday, June 19, 2010

satu kehadiran (02)

penyelakkan terhadap injil : revelation 13
"dan aku berdiri di tepi pantai, kulihat raksasa timbul ke permukaan laut, ada 7 kepala dan 10 tanduk, setiap tanduk ada mahkota, pada kepalanya ada nama syirik dan raksasa itu menyerupai harimau bintang, kakinya seperti beruang, mulutnya seperti singa, dan naga memberinya kekuatan, takhta dan kekuasaan. dan dia membuat semua orang mendapat tanda pada tangan kanan atau dahi mereka. dan tiada seorang pun berjual beli kecuali ada tanda tersebut atau nama raksasa itu atau nombornya. ketahuilah, orang yang berpengetahuan tahu nombornya 666."

jika kalian perasan, british menggunakan lambang-lambang diraja yang direka 500 tahun lalu.

apa yang kalian nampak? simbol-simbol pada lambang diraja british menepati setiap apa yang ditulis didalam kitab injilkan tentang tanda-tanda dajal?

tahukah kalian kenapa penulis blog ini andaikan dajal akan muncul tak lama lagi? sebab tanda-tanda asas kemunculannya ada di merata-rata tempat.

scottish government building

philip morris

london

canada

buckingham palace

dan yang paling seronok lambang-lambang ini juga terdapat dalam produk-produk yang kalian beli.







mungkin motto makhluk ni..
"AKU TIBA, AKU NAMPAK, AKU TAWAN"

agak-agak makhluk mana yang mengeluarkan kata-kata itu? selain itu apa lagi simbol-simbol ajaran songsang yang anda tahu (bukan versi ajaran sesat kat malaysia nie).kalian mesti dah biasa dengan gambar tengkorak dan tulang yang digunakan Black Brotherhood (pertubuhan gelap).


pertubuhan gelap yang dianggotai keluarga bush serta keluarga ternama amerika...


persoalannya mengapa simbol tengkorak dan bones ni begitu populor sekarang?







kalian boleh menggunakan kuasa anda untuk menentukan apa yang kalian beli atau lebih tepat lagi dimana kalian melaburkan duit dari titik peluh kalian.contohnya...
tahukah kalian starbucks merupakan salah satu penyokong terkuat negara israel laknatullah? pemilik starbucks howard schultz mendapat beberapa anugerah termasuk anugerah sahabat zionis.jika kalian faham perkara itu maka sudah pasti kalian juga faham apa maksud pada nama dan logonya.

"STAR"

"BUCKS"

atau lebih tepat lagi duit untuk israel.lihatlah kita sekarang hidup dalam dunia yang dikuasai oleh zionis.dikuasai pemimpin-pemimpin zionis.


bekerja untuk menjayakan agenda zionis.....



ditaja oleh syarikat zionis.....


berhati-hatilah dimana kalian berbelanja kerana jika kalian melabur didalam syarikat ini samalah seperti kalian memberikan duit kalian untuk menyambut kedatangan dajal.



[bersambung]..

p/s : sedikit bingkisan...



0 comments: