Sunday, June 27, 2010

satu kehadiran (06)

kawalan minda

saya ingin bertanyakan soalan kepada anda. apakah cara yang paling cekap dan berkesan untuk mengawal dunia? dapat? dua perkataan..mengawal minda.




ini adalah kata-kata yang dinyatakan pada tahun 1991, namun sebenarnya Mr. Carlin telah berbicara tentang masa sekarang.







dengar pula ceramah dari david Icke - penulis hal konspirasi dunia



sejarah membuktikan bahawa kawalan dan menipulasi pandangan politik menjadi senjata utama puak freemason @ golongan elit untuk mengawal negara-negara. setelah mereka dapat mengawal dan menjajah ketua-ketua negara, undang-undang dan struktur politik akan diubah untuk kepentingan agenda mereka.

namun mengikat tubuh tidak bermakna mengikat minda. puak freemason ini mengetahui bahawa rancangan mereka menuju pemerintahan global sangat bergantung kepada menerap fikiran masyarakat ke dalam agenda mereka.dengan demikian akan melenyapkan musuh yang cuba memerangi mereka.

ancaman paling besar bagi mereka, melibihi ancaman tentera dan undang-undang ialah ancaman daripada minda yang bebas. bagi menghapuskankan ancaman ini dan mencapai objektif mereka, freemason telah menjalankan rancangan mereka yang paling licik.kawalan menyeluruh ke atas semua aspek kehidupan umat manusia. hidup anda juga.

senjata yang mereka gunakan terhadap anda....ada dirumah anda. menghibur anda dan anak anda tanpa anda sedari. beransur-ansur 'menjajah' tanpa anda sedari.













p/s : propaganda dan fitnah mereka tersebar luas dan mempengaruhi fikiran anda. setiap satu gambar diatas mempunyai isu yang tersendiri.saya akan kupas lebih lanjut selepas ini dalam episod-episod seterusnya..
[bersambung]

0 comments: