Friday, July 30, 2010

satu kehadiran (12)

sinarilah kegelapan

jika anda melihat kembali keterangan mengenai dajal yang pernah saya paparkan disini mengenai "sunray" dan juga artis yang terlibat dengan golongan iluminati maka kesimpulan pada kebenarannya saya lampirkan pada gambar dibawah.


dalam lagu nyanyian madonna ketika dia mendengungkan perkataan "hmmm" itu sebenarnya sebutannya ialah "ommm" kerana memuja berhala hindu iaitu "om".

kenapa ahli kabbalah yahudi itu hendak mengalunkan nama berhala hindu pula? kerana mereka tahu elemen berhala hindu dan elemen penyembahan dalam kabbalah adalah sama. ia adalah elemen mitos sama yang digunapakai dan disembah menerusi pelbagai tamadun.





sekarang madonna telah menjadi peneraju artis illuminati iaitu sekutu freemason tetapi tidak bermakna semua artis yang bekerja dalam industri yang sama bersifat syaitan atau menyebar agenda yang sama. ramai juga artis yang mencipta lagu dan irama mereka sendiri.

walau bagaimanapun, kebanyakkan artis pop popular menjadi alat kepada puak illuminati dan dajal kerana kebanyakkan artis ini bukan seniman sebenar. mereka tidak mencipta lagu mereka sendiri atau menulis lirik mereka sendiri atau memilih sendiri lagu mereka. mereka hanya diarahkan sahaja.

bermakna lagu dipilih untuk mereka. orang lain menulis lirik, orang lain mencipta lagu dan sebagainya. memandangkan illuminati dan freemason yang mengawal industri, mereka jugalah yang mengawal turun naiknya artis tersebut.

kebanyakkan bintang ini mempunyai suara yang lunak. kebanyakkan pula hanya sebagai boneka. menjajah minda kita berkenaan gaya masa kini dan pengaruh mereka. ramai dari mereka masih buta dengan agenda besar dajal kerana telah buta dengan dunia semata-mata. namun ada juga antara mereka yang sedar dan tahu.






inilah cara puak illuminati menggunakan muzik sebagai alat untuk mengawal dan beginilah cara dendangan syaitan dibangunkan.




jika dimalaysia kita baru melihat tanda-tanda kecil penglibatan pihak illuminati ini namun dibarat mereka telah berjaya memperluaskan pengaruh mereka.

jika ianya artis yang berjaya dan menggunakan muzik sebagai medium untuk menyentuh sesuatu isu, dia akan dipantau. pertama mereka akan memusnahkan imej artis tersebut. contoh artis yang saya maksudkan ialah michael jackson.

mereka telah menghancurkan michael jackson dengan menyebarkan berita bahawa dia seorang peliwat kanak-kanak hanya kerana michael jackson tidak mahu mengikut telunjuk mereka. dengan mudah mereka menghancurkan michael jackson kerana mereka telah pun menguasai media massa. konspirasinya yang didedahkan sekarang, michael dibunuh kerana telah memeluk Islam.

Mikael (nama islam michael jackson) dalam kenangan, 1958-2009. Al-Fatihah.

itu pilihan yang mereka berikan kepada artis-artis yang tidak mahu mengikut agenda mereka.2 pilihan.ikut atau akan dihapuskan.

kita lihat pula sejarah bob marley. artis yang turut dihapuskan oleh pihak illuminati ini.

"dia ada idea, idea yang berbisa bagi pihak illuminati. bob marley percaya kita boleh mengubat dan menyembuhkan sifat perkauman dan kebencian yang selalu diagungkan oleh negara barat dengan meneyerapkan muzik dan kasih sayang dalam kehidupan manusia. itulah sebabnya bob marley bergiat dalam bidang muzik dan telah berjaya memberikan impak yang besar namun ini tidak disukai oelh pihak illuminati. semasa dia dijadualkan membuat persembahan di satu perarakan aman, lelaki bersenjata datang ke rumahnya dan menembaknya. 2 hari kemudian dia berjalan ke pentas dan membuat perembahan. ada diantara mereka bertanya 'mengapa'? dia kata 'orang-orang' yang ingin memburukkan keadaan didunia ini tidak pernah berhenti walau sehari. bagaimana saya boleh berehat?...sinarilah kegelepan itu..."



puak syaitan tidak mahu mzik yang menaikkan semangat mendominasi industri dan menyentuh keperluan masyarakat. mereka lebih gemar memilih artis mereka untuk menyampaikan dakyah.



[bersambung]

0 comments: